دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته مخفی

دوربین مدار بسته مخفی اصفهان

 

دوربین مداربسته مخفی اصفهان از نوع دوربینهای مینیاتوری  است که با توجه به ساختار و اندازه کوچک دوربین، امکان مخفی نمودن دوربین در فضاهای غیر قابل دید و دور از انتظار میسر خواهد بود. پایه کوچک دوربین دارای طراحی عملیاتی بوده و آزادی عمل خاصی را برای نصب دوربین به شما می دهد.

. لنز این دوربین مداربسته پین هول ثابت است و از نوع سوزنی با فاصله کانوننی ۳٫۷ میلیمتر می باشد. با توجه به ابعد سنسور تصویر این دوربین زاویه باز تا حدود ۶۹ درجه دید را از این دوربین کوچک می توان انتظار داشت .

 

امکانات: 

– حسگر استفاده شده در دوربین مداربسته مخفی از نوع CMOS بوده که استفاده از آن در دوربینهای دیجیتال عمومیت یافته و قادر است جزئیات تصویر را بوضوح نشان دهد. این حسگر دارای ابعاد ۱/۴ اینچ بوده و کیفیتی معادل ۱ مگا پیکسل را داراست که در این رده یکی از بهترین هاست. تصاویر ارائه شده دارای کیفیت ابعادی معادل ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسل بوده که به عنوان تصاویر HD شناخته می شود.

 

– لنز استفاده شده دارای فاصله کانونی ۳٫۷ میلی متر می باشد که نسبتا Wide محسوب می شود. جنس لنز شیشه ای است که برخلاف لنز های پلاستیکی با گذشت زمان کیفیت خود را حفظ  می نماید. با امکانات ذکر شده، این دوربین قابلیت برداشت تصاویر در زاویه ای حدود ۶۹ درجه را دارد که تقریباً در تمام راستاهای افقی و عمودی (زوایای فضایی) یکدست است.

 

کاربردها:

دوربین های مداربسته پین هول دید در شب نیستند و برای تصویر گرفتن در شب نیاز به نور یا مادون قرمز جداگانه ای دارند توجه داشته باشید که این دوربین به خودی خودی مخفی نیستند و نحوه نصب آن است که امکان دیده نشدن ان را به شما می دهد. واژه پین هول به معنای سوراخ بسیار کوچک است و به لنز دوربین های پین هول اشاره می کند. لنز این دوربین ها طوری  طراحی شده که بتواند از یک  حفره  کوچک برای شما تصویر ایجاد کند

مطالعه بیشتر  دوربین مداربسته پلاک خوان

. دوربین مداربسته مخفی برای تمام اماکنی که نیاز به نظارت تصوریری دقیق و غیر محسوس را دارند، نظیر منازل مسکونی ( پرستار کودک و سالمندان )، فروشگاهها، مطب ها ، ساختمانهای اداری و …. پیشنهاد می شود.

 

مزایای ویژه این محصول:

 

– استفاده از سنسور ۱ مگا پیکسلی با کیفیت تصاویر HD

– ابعاد کوچک و لنز سوزنی

– قیمت بسیار مناسب

– کیفیت تصویر عالی و شفاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *