خدمات و تعمیرات سیگار الکترونیکی

سیگارهای الکترونیکی و لوازم جانبی IQOS

در برابر قیمت های متغیر و گاهاً غیرمنصفانه بازار، ما در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا کالاهای با کیفیت را با گارانتی معتبر و به نازل ترین قیمت در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. در این جا به معنای واقعی کلمه، همیشه حق با شماست.

تیم تخصصی تعمیرات کلیه قطعات سیگارهای الکترونیکی روز را دارد و قادر به تعمیر آنها است. تعمیر تیغه حرارتی ، تعویض باطری، تعمیرات و عیب یابی تخصصی مدار دستگاه از موارد اصلی خدمات تعمیرات ماست.

ما می خواهیم اولین انتخاب برای فراهم سازی نیاز مشتریانمان در حوزه تعمیرات، قطعات سیگارهای الکترونیکی و لوازم جانبی IQOS در ایران باشیم. ما ارزش های متمایزی برای مشتریان، همکاران و شرکای تجاری اش درکنار رشد پایدار و بالنده ، ایجاد می نماید.

سپاهان نیاز دارای تیم حرفه ای می باشد. که سالیان مدید در این زمینه فعالیت داشته اند و با داشتن تجربه بسیار بالا می توانند در کوتاه ترین زمان ایراد یابی و تعمیرات را انجام دهند.

تعمیرات تخصصی سیگارهای IQOS در اصفهان

اگرچه ایده گرمایش توتون (به جای سوزاندن آن) بیش از دو دهه مطرح شده است، اما پس از سالها تحقیق و توسعه نهایتا محصولی ایجاد شده است که تا به اینجا برای مصرف کنندگان رضایت بخش بوده است.درحال حاضر حدودا ۵.۹ میلیون نفر از مصرف کنندگان دخانیات در سراسر جهان، رویه مصرف خود را از سیگار معمولی به این سیگار الکترونیکی iqos تغییر داده اند.
این روزها بسیاری از مصرف کنندگان دخانیات، به مصرف سیگار الکترونیک روی آورده اند و آن را جایگزین سیگار معمولی کرده اند. سیگار الکترونیک IQOS ضرر کمتری نسبت به سیگارهای معمولی دارد زیرا فاقد آتش و خاکستر است و دودی وارد ریه فرد سیگاری نمی کند. سیگار الکترونیک IQOS سیستمی الکترونیکی دارد و از این طریق توتون فیلترهای سیگار گرم می شود. سیگار IQOS بدون سوزاندن توتون آن را گرم می کند و در حدی توتون را گرم می کند که نیکوتین های موجود در آن را آزاد کند.

فروشگاه سیگار الکترونیکی