تعمیر برد

آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی در اصفهان

آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی در اصفهان

اولین چیزی که در تعمیرات برد اهمیت دارد عیب‌یابی صحیح برد الکتریکی است. بیشتر وقت یک تعمیرکار صرف عیب‌ یابی برد می‌شود

آماده اعطای نمایندگی تعمیرات برد الکترونیکی لوازم خانگی به سرویس کاران و تعمیرکاران لوازم خانگی در سراسر ایران

آموزش تعمیر لوازم خانگی یکی از رشته های آموزشی پر طرفدار فنی حرفه ای در بین جوانان است. چرا؟

یکی از رشته های پرکار برد در ساختمان ها، تعمیرات لوازم گازسوز خانگی می باشد. این حرفه زیر گروه رشته تاسیسات بوده و سالهاست جایگاه ویژه ای دارد.

این دوره شامل آشنایی قطعات ، عیب یابی و آموزش تست قطعات و تعمیر برد لوازم میباشد که توسط استادی مجرب به کارآموزان آموزش داده میشود.

بزرگترین مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان، می تواند لوازمی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید را در کمترین زمان

دوره برق ساختمان شامل نصب دوربین‌ مداربسته، دزدگیر اماکن و تعمیر لوازم خانگی · دوره تاسیسات اعم از نصب و تعمیر پکیج، شوفاژ، اسپیلت و کولر گازی

آموزش تعمیر یخچال ، لباسشویی ، ظرفشویی ، گاز فر، مایکروفر، جاروبرقی ، تصفیه آب برای دانلود فیلم های آموزشی لوازم خانگی کلیک کنید

بعد از پایان دوره آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی چه مهارت هایی بدست می آورید؟

  • تسلط بر اصول اولیه کار با برق
  • تسلط بر قطعات الکترونیک
  • یادگیری تحریر و طراحی منابع تغذیه لوازم خانگی
  • تسلط بر اصول نقشه کشی لوازم خانگی
  • تسلط بر تعمیر برد لوازم خانگی به روش مهندسی معکوس
  • تسلط بر فرکانس گیری موتورهای اینورتر در لوازم خانگی
  • عیب یابی انواع سنسورها در لوازم خانگی
  • سیم بندی برد همه کاره تمام لوازم
  • طراحی شبیه ساز برای بردهای لوازم خانگی
  • فراگیری رفع ارور انواع لباسشویی
  • فراگیری رفع ارور انواع کولر گازی
  • فراگیری تبدیل برد مدارات اینورتر به معمولی
  • فراگیری رفع ارور میکرو سویئچینگ های لباسشویی های اینورتر
  • فراگیری فرکانس گیری انواع مدارات ساید برای موتورهای اینورتر
  • تسلط بر الکترونیک پایه
  • تسلط برتست قطعات
  • تسلط برخروجی گرفتن از بردهای لوازم خانگی
  • تسلط براصول نقشه خانی بردهای لوازم خانگی
  • تسلط بر ولتاژ گیری و آمپرگیری از بردهای لوازم خانگی
  • طراحی مدار تغذیه مجزا برای برد لوازم خانگی
  • کار با تجهیزات به روز اندازه گیری و شبه ساز ها در برد لوازم خانگی
  • فراگیری رفع ارورهای سایدها
  • فراگیری رفع ارور انواع ظرفشویی
  • فراگیری رفع ارور انواع پکیج
  • فراگیری تبدیل موتور اینورتر به موتورهای معمولی در سایدها
  • فراگیری شبیه سازی برای مدارات اینورتر
  • فراگیری چگونگی استاندارد مدار اینورتر

 

آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی یک دوره عملی می باشد که کار آموزان در ابتدا با مقدمات الکترونیک و شناخت قطعات الکترونیکی و کار با ابزار های تعمیر برد آشنا می شوند .

و در ادامه به آموزش تخصصی تعمیر برد می پردازیم که شامل شناخت و آشنایی عملکرد برد ، مسیر یابی درست و پیدا کردن قطعه ی خراب ، لحیم کاری و تعویض قطعه ی خراب روی برد می باشد . که برای اطلاع بیشتر در مورد مباحث دوره می توانید به بخش سر فصل های دوره تعمیرات برد لوازم خانگی مراجعه کنید .

مطالعه بیشتر  برای نصب کولر آبی، به چه نکاتی باید توجه داشت؟

این دوره پشتیبانی کامل پس از دوره برای شما به همراه خواهد داشت . شما می توانید به دو صورت آنلاین یا حضوری در دوره آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی کنید .

در نهایت، هنگامی که شما تست های دوره را با موفقیت پشت سر گذاشتید ، مدرک معتبر از سمت آموزشگاه دریافت خواهید کرد.

و آموزشگاه سپاهان نیاز کار آموزان خود را تا رسیدن به بهترین جایگاه های شغلی پشتیبانی خواهد کرد .

بازار کار :

بازار کار هر کشور بستگی به نوع سیستم و وضعیت اقتصادی آن کشور دارد ، حال با توجه به وضعیت اقتصادی کشور عزیزمان ایران ، می توان گفت که تعمیر برد لوازم خانگی از شرایط خوبی برخوردار است .
زیرا که در صورت وقوع هر گونه ایراد یا خرابی در سیستم الکترونیک لوازم خانگی ، برای مردم چندان مقدور نمی باشد که وسایل معیوب خود را با لوازم جدید جایگزین کنند و به همین دلیل بیشتر به تعمیر آن ها روی می آورند .
امروزه هر سازمان دولتی یک بخش تعمیرات در خود دارد ، همچنین بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی روی به تعمیر برد های الکترونیکی آورده اند ، از این رو می توان گفت که فرصت های استخدامی بسیاری برای تعمیر کاران برد های الکترونیکی و لوازم خانگی وجود دارد که به دلیل تخصصی بودن این رشته این افراد به راحتی حقوق های بالای ۲۰ میلیون در ماه دریافت می کنند .
همچنین برای افرادی که به صورت مستقل می خواهند کسب کار خود را راه اندازی کنند این امکان وجود دارد که با سرمایه اولیه اندکی در حدود پنج تا شش میلیون تومان و با خرید ابزار ساده همانند ، هیتر هویه ، سیم قلع ، قلع کش ، مولتی متر ، انواع پیچ گوشتی یک کارگاه کوچک راه اندازی کرده و به تعمیر برد مشغول شوند .
که این افراد در صورت بازار یابی و تبلیغات مناسب می توانند در ماه بالای ۳۰ میلیون در آمد داشته باشند .
علاوه بر همه ی این ها این رشته می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی که قصد مهاجرت دارند باشد زیرا کشور های زیادی به دنبال یک تعمیر کار حرفه ای برد الکترونیکی می باشند.

آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی در اصفهان

آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی در اصفهان

آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی شامل چه مواردی می شود؟

برد لوازم خانگی ، می تواند شامل قطعه ها و لوازم مختلفی شود . که خرابی هر کدام می تواند در عملکرد کلی دستگاه اختلال ایجاد کند .

آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی شامل تعمیر تمام لوازم الکترونیکی خانگی نظیر تعمیرات یخچال، تعمیر لباسشویی ، تعمیر برد پکیج تعمیر برد پکیج ، تلویزیون و … خواهد شد.

آموزشگاه فنی و تخصصی سپاهان نیاز مفتخر به برگزاری دوره های تخصصی آموزش تعمیرات لوازم خانگی و آموزش تعمیرات برد های صنعتی است که با استفاده از تجهیزات به روز و مناسب و اساتید برتر تلاش در جهت برگزاری هرچه بهتر و با راندمان بالاتر این دوره های آموزشی کرده است .

مطالعه بیشتر  تعمیر برد پکیج در اصفهان

دوره آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی در آموزشگاه سپاهان نیاز نیاز به داشتن مدرک خاص تحصیلی و یا پیش نیازی نمی باشد به دلیل اینکه سرفصل های دوره تعمیرات برد لوازم خانگی طوری است که تمامی افرادی بتوانند در این دوره شرکت کنند .

در دوره آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی شما در ابتدا با اصول الکترونیک مقدماتی آشنا خواهید شد که در پایان این بخش از آموزش تسلط کافی در رابطه با روش های تست قطعات الکترونیکی ، شناخت کامل انواع قطعات الکترونیکی ، تشخیص قطعات سالم از معیوب ، روش های مسیریابی و نقشه خوانی برد های الکترونیکی را به خوبی آموزش خواهید دید .

در ادامه مباحث آموزش تعمیرات برد ، مونتاژ و دمونتاژ انواع قطعات الکترونیکی و لزوم استفاده از تجهیزات و ابزارهای مناسب این کار را به صورت عملی آموزش خواهید دید .

تا در مواجهه با تعویض قطعات معیوب مشکل نداشته باشید و به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید.

بخش بعدی آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی اختصاص دارد که در این قسمت به آموزش تعمیر و عیب یابی منابع تغذیه که شامل منابع تغذیه خازنی ، ترانسی و یا خطی و منابع تغذیه سوئیچینگ می باشد ، می پردازیم .

در برد های لوازم خانگی از تمامی این منابع تغذیه استفاده شده است که تمامی نکات مربوط به منابع تغذیه خازنی از جمله ایرادات شایع و روش های عیب یابی و رفع عیب به صورت عملی طبق نقشه های این منابع توضیح داده می شود .

در منابع تغذیه ترانسی و خطی تمامی قطعات مورد استفاده در این منابع جز به جز و روش های عیب یابی و ایرادات که برای این منابع به وجود می آید به صورت کامل و جامع آموزش داده می‌ شود .

یکی از مهم ترین و پیچیده ترین منابع تغذیه ای که وجود دارد ، منابع تغذیه سوئیچینگ می باشد که با توجه به مزیت هایی که نسبت به سایر منابع تغذیه دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

که در دوره آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی به صورت کاملاً تخصصی به تعمیر و عیب یابی این مدارات می‌پردازیم و تمامی مدارات و قطعات مورد استفاده با توجه به نقشه های مربوطه مورد بررسی قرار خواهند گرفت .

و در پایان بخش آموزشی منابع تغذیه کارآموزان قادر خواهند بود تمامی ایرادات مربوط به انواع منابع تغذیه را تشخیص دهند و آنها را به صورت تخصصی تعمیر کنند که معمولاً بیشترین خرابی های برد لوازم خانگی مربوط به نوسانات برق و مدارات تغذیه می شود .

در ادامه دوره تعمیرات برد لوازم خانگی وارد بحث تخصصی دستگاه‌های لوازم خانگی از جمله تعمیر لباس شویی های اتوماتیک شده و انواع مدارات و برد های این دستگاه که می تواند از نوع اینورتر و یا بدون اینورتر باشد می پردازیم و همچنین ارور های ماشین های لباسشویی به صورت کامل و تخصصی آموزش داده می شود .

که در پایان بخش آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی کارآموزان قادر خواهند بود تمام ایرادات برقی که مربوط به متعلقات ماشین لباسشویی می شود و همچنین ایرادات مربوط به برد الکترونیکی و ارور های به وجود آمده را تشخیص داده و آنها را تعمیر کنند.

مطالعه بیشتر  تعمیر برد یخچال

بخش بعدی سر فصل های دوره تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش تعمیر ماشین های ظرفشویی می باشد که همانند آموزش ماشین لباسشویی به صورت کامل ساختار ماشین ظرفشویی توضیح داده می شود .

برای اینکه فرایند تعمیرات برد الکترونیکی دستگاه به درستی انجام شود لازمه این کار شناخت کامل ساختار آن دستگاه و سیم کشی مدارات برقی آن می باشد .

که در ماشین ظرفشویی به صورت کامل ارور های به وجود آمده ، بلوک دیاگرام برد الکترونیکی و ایرادات شایع این دستگاه توضیح داده می‌شود و کار آموزان به صورت عملی با این مدارات کار خواهند کرد .

دستگاه دیگری که به عنوان مهم ترین اجزای لوازم خانگی به حساب می‌آید و در دوره آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی آموزش داده خواهد شد یخچال فریزر ها و ساید بای‌ ساید ها می باشند که به صورت کامل برد الکترونیکی این دستگاه ها با برندهای مختلف عیب یابی و تعمیرات شان انجام خواهد شد .

و همچنین متعلقات و مدارات داخلی و مدارات برفک زدایی که بیشترین خرابی ها را در این دستگاه ها دارند مورد بررسی قرار خواهند گرفت .

از دیگر بخش هایی که برای سرفصل دوره تعمیرات برد لوازم خانگی در نظر گرفته شده است تعمیرات تخصصی برد های الکترونیکی کولر گازی و اسپلیت که به دو صورت اینورتر و معمولی وجود دارد که نمونه برد اینورتر به دلیل پیچیدگی تعمیرات ، بیشتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

و تمامی اجزای برد الکترونیکی و مدارات تشکیل دهنده به صورت کامل آموزش داده می‌شود که در پایان این بخش آموزش ، کارآموزان می توانند به راحتی ایرادات و ارور های برد الکترونیکی انواع کولر گازی و اسپلیت را تشخیص دهند و مخصوصاً برد های اینورتر را تعمیر کنند .

در بخش بعدی آموزش تعمیرات لوازم خانگی برد های پکیج های دیواری آموزش داده می‌شود که شامل شناخت مدارات تشکیل دهنده برد پکیج ، روش های عیب یابی و تعمیر این بردها به صورت کاملا عملی توسط کارآموزان انجام می‌شود .

که در این بخش ها سعی شده ایرادات شایع این دستگاه و روش های رفع ایراد آن ها به دلیل اینکه کارآموزان به راحتی وارد بازار کار این رشته بشوند آموزش داده می‌شود .

در ادامه سرفصل های دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی روش های تعمیر و عیب یابی مدارات انواع مایکروفر و سولاردام آموزش داده می‌شود تا این که کارآموزان بتوانند تعمیر این دستگاه‌ها را نیز به راحتی انجام دهند.

تمامی توضیحاتی که در سرفصل های مذکور گفته شده تنها اشاراتی به نحوه آموزش دوره تعمیرات برد لوازم خانگی می باشد که گروه آموزشی سپاهان نیاز تمامی تلاش خود را انجام خواهد داد تا کارآموزان عزیز بیشترین استفاده را از آموزش و تجربیات اساتید ببرند تا بتوانند هرچه سریعتر به کسب درآمد عالی در این زمینه برسند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *