تعمیر برد

هزینه تعمیر تلویزیون

به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت تلویزیون در بازار، اکثر افراد در صورت معیوب شدن دستگاه خود، ترجیح می‌دهند هزینه تعمیر تلویزیون را پرداخت کنند تا اینکه سراغ خرید یک دستگاه جدید بروند. البته اگر این مشکل به دست افراد حرفه‌ای انجام نشود، ممکن است به قطعات داخلی دستگاه آسیب برساند و هزینه‌های بیشتری تحمیل گردد. به این ترتیب سپردن تعمیرات به یک تعمیرکار باتجربه، باعث می‌شود بتوانید از دستگاه خود برای مدت طولانی‌تری بهره بگیرید و نیازی به خرید یک تلویزیون جدید، پیدا نکنید.

رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون به وجود بیاید، چیستند؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که بر هزینه تعمیرات تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی تاثیر می‌گذارد، نوع مشکل و خرابی قطعه مربوطه است. به‌طور معمول، چند مشکل بیش از سایر موارد در تلویزیون ایجاد می‌شود. این موارد به شرح زیر هستند:

  • تصویر دوتایی می‌شود: در این شرایط، برای تعمیر تلویزیون باید نرم افزار، بورد آی سی، قطعات حافظه یا برد اصلی را بررسی کرد تا بخش معیوب آن مشخص شود.
  • تصویر دیر لود شده یا مات است: برای رفع این مشکل باید بک‌لایت تلویزیون و برد اصلی را عیب‌یابی و تعمیر کرد.
  • تلویزیون نور دارد، اما تصویر ندارد: در این مورد هم برای تعمیر تلویزیون باید بک‌لایت آن را تعمیر کرد.
  • تلویزیون صدا ندارد: این مشکل از معیوب شدن بورد اصلی و بلندگوی دستگاه ناشی می‌شود.
  • تلویزیون روشن نمی‌شود: در این حالت باید بورد پاور و بورد اصلی دستگاه بررسی شود.
  • تلویزیون دیر روشن می‌شود یا خودبه‌خود خاموش می‌شود: دیر روشن شدن دستگاه نیز به دلیل خراب شدن برد پاور است.
مطالعه بیشتر  تعمیر برد یخچال

هزینه تعمیر تلویزیون در محل چقدر است؟

هزینه تعمیرات تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی، به نوع مشکل پیش‌آمده برای تلویزیون بستگی دارد. به‌عنوان مثال قیمت تعمیر بورد تلویزیون با قیمت تعمیر صفحه نمایش متفاوت است. همچنین دستمزد و هزینه تعمیر ال سی دی با هزینه تعمیرات تلویزیون ال ای دی فرق دارد. ما در این بخش، لیست هزینه تعمیر تلویزیون را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا در دام افراد کلاه‌بردار نیفتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *