تعمیر برد

تعمیر برد یخچال

تعمیر برد یخچال فریزر و تعمیر برد یخچال ساید بای ساید از تمام برندهای یخچال نیاز کاربرانی می باشد که برد الکترونیکی یخچال آنها خراب شده است. برای تعمیر برد یخچال باید چه کاری انجام داد؟ چگونه یک مرکز معتبر برای تعمیرات برد یخچال را پیدا کنیم؟

برد الکترونیکی قطعه ای مهم در دستگاه های الکترونیکی مختلف می باشد که نقشی کلیدی را در آنها ایفا می کند. بردهای الکترونیکی یک صفحه پلاستیکی هستند که قطعات الکترونیکی مختلفی مثل خازن، مقاومت، ترانزیستور و … با روش های خاصی بر روی آن مونتاژ شده است و خطوط مسی مختلفی جهت برقراری جریان در برد بر روی آن ایجاد شده است. با توجه پیچیدگی دستگاه، از بردهای مختلفی در آن استفاده می شود که از انواع بردها می توان به برد تک لایه، برد دو لایه و برد چند لایه اشاره کرد. در بردهای دو لایه قطعات مونتاژ شده در دو سمت برد قرار گرفته اند و در دستگاه هایی که پیچیدگی بیشتری دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

برد یخچال فریزر قطعه ای اصلی در آن می باشد که به عنوان مرکز کنترل یخچال فریزر عمل می کند و فرمان های مختلف را به دیگر قطعات یخچال صادر می کند و باعث کار کردن یخچال فریزر می گردد.

مطالعه بیشتر  آموزش تعمیرات اینورتر در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *