استفاده از تحلیل داده برای پیش‌بینی و جلوگیری از مشکلات مشتری

استفاده از تحلیل داده برای پیش‌بینی و جلوگیری از مشکلات مشتری

بسیاری از مشکلاتی که منجر به پس فرستادن محصول یا خدمات برند می‌شوند با مداخله از طرف کسب‌وکار قابل پیش‌بینی، مذاکره و پیش‌گیری هستند.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *