Rich Cards wordpress

نحوه دریافت کارت های غنی از تلفن همراه در گوگل

کارت های غنی جدیدترین افزوده شده به نتایج جستجوی پیشرفته گوگل است. با استفاده از داده های ساختاری به شکل Schema.org، انواع خاصی از افراد می توانند در Google افزایش یافته باشند. کارت های غنی که با قطعه های غنی اشتباه گرفته نمی شوند، نتایج جستجو در فرم کارت است که کاربر می تواند از آن عبور کند و عمدتا در تلفن همراه ظاهر شود. در ابتدا، فقط دستورالعمل ها و فیلم ها کارت های غنی داشتند، اما در حال حاضر رستوران ها و دوره های محلی به این باشگاه پیوستند. بیایید ببینیم که همه سر و صدا چیست

افزایش شانس گوگل نشان دادن قسمت های غنی سایت شما در نتایج جستجو: یاد بگیرید چگونه اطلاعات ساختاری را با آموزش های ما در مورد داده های ساخت یافته و جستجوگرها اضافه کنید .

کارت های غنی چیست؟

نمونه کارت Richکارت های غنی در Google.com (ایالات متحده).

کارت های غنی نوعی گسترش یافته های جستجوی ثروت است که ما به عنوان بخش های غنی شناخته ایم . در تلفن همراه، کارت واحد پایه ارائه یک نتیجه جستجو است. نتایج غنی نتایج جستجوی است که اطلاعات اضافی مرتبط با آن را ارائه می دهد، این می تواند رتبه بندی کلی، قیمت ها یا در دسترس بودن باشد. نتیجه نهایی ارائه یک ساختار خوب است که به راحتی درک و سریع عمل می کند. نوع دیگری از نتیجه غنی، تعامل مستقیم با نتیجه جستجو را فراهم می کند. به عنوان مثال، برخی از رستوران ها در حال حاضر امکان رزرو جدول به طور مستقیم از نتیجه جستجو. در آینده، همکاری بیشتر ممکن خواهد بود، بنابراین برای تجربه جستجوی بسیار کاربر پسند و کارآمدتر امکان پذیر خواهد بود.

راننده اصلی این نوع نوآوری، افزایش زیادی در جستجوهای تلفن همراه است. موبایل دچار دگرگونی شده است و موتورهای جستجو سخت تلاش می کنند تا به امکان های گسترده ای که این به ارمغان می آورد، ضربه بزنند. یکی از این نوآوری های گوگل، Rich Cards است، که در آن کاربر یک نتیجه جستجو را به خوبی نمایش داده و سریع استفاده می کند. کشیدن از طریق کارت ها، امکان پیدا کردن نتیجه ای را که به بهترین وجه به اهداف کاربر منطبق است، می دهد. به عنوان یک صاحب سایت میتوانید نتایج فردی را در دسترس داشته باشید یا لیستی از اقلام در یک دسته خاص. پس از آن، یک کاربر می تواند از طریق نتایج جست وجو برای پیدا کردن بهترین نتایج در آن دسته در سایت شما.

کدام کارت در دسترس است؟

هنگامی که گوگل Rich Cards را معرفی کرد، آنها تنها برای فیلم ها و دستورالعمل ها در دسترس بودند. در نوامبر 2016 امکان افزودن رستوران های محلی و دوره های آنلاین فراهم شد. با این حال، این هنوز فقط برای نتایج جستجوی ایالات متحده در دسترس است. کارت ها خود را در یک چرخ فلک یا یک بسته سه بعدی عمودی قرار می دهند که دوره های آموزشی را نمایش می دهند. کارت ها را می توان به طور جداگانه یا به عنوان یک سری مقالات در یک دسته از سایت شما مشخص کرد.

برای دیدن چهار کارت فعلی غنی از تصاویر زیر دیدن کنید:

رستوران های غواصی رستوران هاکارت های کارت های غنی فیلم ها

چگونه کار می کند؟

برای به دست آوردن نتیجه غنی، شما نیاز به اطلاعات ساختاری را در صفحه خود دارید. آن را بهاستراتژی جستجوگر تلفن همراه خود اضافه کنید . درست مانند بخش های ثروتمند ، کارت های غنی از داده های ساختاری استفاده می کنند تا به موتورهای جستجو در مورد آنچه در مورد صفحه شما می گویند، بپردازند، بنابراین می توانند از آن برای ارائه پیشرفته استفاده کنند. شما نیاز به داده های ساختاری دارید تا موتورهای جستجو را در مورد معنای عناصر در صفحه خود به اشتراک بگذارید و نه فقط آنچه که آنها می گویند.

موتورهای جستجو بزرگ، گوگل، یانکس، یاهو و مایکروسافت با یک واژگان مشترک به نام Schema.org آمدند. Schema.org اغلب در قالب داده ها مانند RFDa یا Microdata است. با این حال، هر کس به نظر می رسد به نفع JSON-LD امروز. بدون دلیل، زیرا آسان است برای نوشتن و قابل خواندن برای هر دو انسان و ماشین آلات.

اطلاعات ساخت یافته به این وسیله ممکن است نتایج غنی را ممکن کند، اما مطمئن نیست که در صورت پیاده سازی نتایج ثابتی کسب کنید. همه چیز به موتورهای جستجو بستگی دارد. فقط اطمینان حاصل کنید که داده های شما صحیح است و انگشتانتان عبور می کنند.

با Schema.org شروع کنید

برای شروع با Schema.org در JSON-LD، شما باید تعیین کنید که چه چیزی میخواهید به نشانه گذاری و چگونگی انجام این کار را انجام دهید. Schema.org برای تقریبا همه چیز وجود دارد، از محصولات تا دوره ها و خدمات به کسب و کارهای محلی. اطمینان حاصل کنید که در وب سایت Schema.org، یک پرستار شگفت انگیز دریافت کنید تا بتوانید چشم انداز پرنده ای از تمام طرح ها را مشاهده کنید .

اگر می خواهید کاربران بعد از اینکه نتیجه جستجوی خود را پیدا کردند اقدام به انجام اقدام کنند، شما باید تعیین کنید که چه کاری باید انجام شود و چگونه باید آن را انجام دهید. اگر شما انجام دهید، ممکن است یک میز در رستوران خود رزرو کنید یا یک بلیط برای یک فیلم در سینما تان بخرید. اقدامات در یک برنامه آزمایشی هستند، اما اگر بخواهید عضو شوید، می توانید از علاقه خود ابراز کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این صفحه Google مشاهده کنید . در اسناد گوگل، شما همچنین می توانید کد نمونه خوبی برای شروع به شما، برای  دستورالعمل به عنوان مثال .

برای کمک به شما در تلاش برای جستجوی نتایج غنی، برخی مقالات را در مورد اضافه کردن اطلاعات ساختاری نوشته ایم. برای خواندن لذت بردن از مقالات زیر:

  • داده های ساخت یافته با Schema.org: راهنمای نهایی
  • از JSON-LD برای اضافه کردن اطلاعات Schema.org به وب سایت خود استفاده کنید
  • کسب و کار خود را با رتبه بندی و بررسی افزایش دهید
  • قطعه های غنی برای لیست محصولات با Schema.org
  • لیست های کسب و کار محلی با Schema.org و JSON-LD

پلاگین Yoast SEO ما از JSON-LD برای اضافه کردن اطلاعات در مورد جستجوی سایت شما، نام سایت شما، لوگوی شما و پروفایل های اجتماعی خود در صفحات وب خود استفاده می کند.

کشیدن با AMP

گوگل به طور فزاینده ای AMP را فشار می دهد، حتی در نتایج جستجوی غنی. جستجو برای [دستور غذای پنیر شکلاتی] در تلفن همراه نشان می دهد دو چرخ فلک، یکی در بالای صفحه با نتایج جستجو به طور منظم از طریق کش رفتن. دومین مورد، تا حدودی پایینتر از صفحه، شامل محتوای AMPlified است و باعث می شود تا از طریق نتایج، حتی پس از ضربه زدن به یک پیوند، ضربه بزنید. این باعث می شود یک تجربه زیبا و سریع، اما AMP برای دریافت این نوع کارت غنی لازم نیست. با این حال، شما مزایای چندانی خواهید داشت گوگل سایت هایی را که AMP دارند استفاده می کند، به علاوه سایت شما بارها و بارها رعد و برق سریع عمل می کند و اقدامات کشیدن هم خوب است.

AMP بسیار پیشرفت دارد، و گوگل متوجه است که چگونه آن را به نتایج جستجو اضافه کند. در ماه های آینده تعداد زیادی از فعالیت ها انجام خواهد شد و ما در تلاش است تا شما را در تمام تغییرات در دنیای داده های SEO / ساختاری مطلع سازیم.

کارت های غنی گوگل AMPچپ: یک چرخ فلک AMP با تنها دستور العمل های Allrecipes.com. راست: شیر به صفحه مرتبط AMP منجر می شود.

پیگیری پیشرفت در گزارش های کنسول Rich Cards

یکی از جدیدترین پیشرفت های اخیر، گزارش های Rich Cards در کنسول جستجوی گوگل است. در این برگه جدید، همه چیز مربوط به عملکرد داده های ساخت یافته خود را پیدا خواهید کرد. شما می توانید ببینید که کدام کارت ها نمایه می شوند و اگر مشکلات بحرانی یا غیر بحرانی وجود دارد.

کارت ها به سه دسته تقسیم می شوند: “نامعتبر”، “تقویت کننده” یا “کاملا پیشرفته”. اگر کارت های شما نامعتبر باشند، باید داده های ساخت یافته را بررسی کنید و همه مشکلات را رفع کنید. کارت های قابل ارتقا تنها خطاهای غیر بحرانی در زمینه های اطلاعات اضافی و اختیاری دارند. این کارت ها هنوز هم نمایش داده می شوند، اما در بهترین حالت نیستند. کارت های به طور کامل افزایش یافته به طور صحیح رندر شده و در صورت نیاز باید انجام شود. در هر لحظه چشم خود را بر روی گزارش خود نگه دارید و هنگام بروز رسانی، مسائل را حل کنید.

قبل از اینکه کد خود را به صفحات خود اضافه کنید، باید همیشه در ابزار Testing Data Structured آن را چک کنید . در هر صورت، شما باید قوانین را دنبال کنید، زیرا عدم انجام این کار و ارائه اطلاعات نادرست، می تواند به سایت شما آسیب برساند.

نتیجه

کارت های غنی از تلفن همراه به جستجوگرها یک راه بصری برای مرور نتایج جستجو ارائه می دهند. کارت ها بسیار قابل رویت هستند و به طور طبیعی کاربر چشم خود را، گمراه برای شیر. چرخ فلک ها نتایج مربوطه را با هم گروه بندی می کنند و آنها را به صورت قابل کشیدن می گیرند.

اگر ابزار و ظرفیت برای پیاده سازی داده های ساخت یافته برای کارت های غنی داشته باشید، به جلو بروید. اجرای کارت های غنی هنوز در حال توسعه است و می تواند در هر لحظه تغییر کند. این یک پارادایم نسبتا جدید برای پیش نمایش و مرور نتایج جستجو است و پیش بینی آسان نیست اگر جستجوگرها این را قبول کنند. در نهایت، چرخ فلک شهرت خوبی ندارد …

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *