نصب ویندوز در محل

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب ویندوز در محل:

نصب ویندوز ۷، ۸ و ۱۰

نصب انواع ویندوز سرور، اکس پی و سیستم عامل های جدید

نصب درایورهای ویندوز

نصب و آپدیت آنتی ویروس

بک آپ گیری و ریستور ویندوز

 

به‌روزتر از همیشه با خدمات نصب ویندوز در منزل و محل کار

در قرن بیست و یکم، کامپیوتر و لپ‌تاپ به اجزای جدایی‌ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌اند؛ از همین رو به‌روزرسانی و آپدیت نگه‌داشتن این دستگاه‌ها، یکی از نیازهای زندگی روزمره به شمار می‌رود. ممکن است بارها برایتان پیش‌آمده باشد تا بنا به دلایلی به فرمت کردن کامپیوتر و نصب ویندوز جدید یا آپدیت کردن ویندوز نصب‌شده روی کامپیوتر و لپ‌تاپ نیاز پیداکرده باشید. در این مواقع باید درایورهای مربوط به کارت صدا، کارت گرافیک و سیستم صوتی کامپیوتر را نیز نصب کنید و پس‌ازآن نیز باید برنامه‌ها و نرم‌افزارهایی مثل مایکروسافت آفیس، فتوشاپ و برنامه‌های دیگری که به‌صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنید، روی کامپیوتر نصب شوند.

اگرچه علم درزمینه‌ی کامپیوتر و آی‌تی پیشرفت زیادی داشته، اما خرابکارها بیکار نمی‌نشینند و هرروز هزاران مدل ویروس کامپیوتری جدید را در اینترنت پخش می‌کنند، از همین رو نصب یک آنتی‌ویروس به‌روز هم یکی از پیش‌نیازهای اساسی زندگی است. از سوی دیگر، تهیه یک بک‌آپ جامع و کامل از اطلاعات روی کامپیوتر یا لپ‌تاپتان، یک اقدام بسیار واجب و ضروری است؛ چراکه در پی حملات ویروسی و یا هر ضربه‌ای که به هارد کامپیوتر شما وارد می‌شود، ممکن است این اطلاعات از دست بروند و ریکاوری کردن آن کاری بسیار زمان‌گیر و هزینه‌بر خواهد بود. پس چه‌بهتر که هرچند وقت یک‌بار، بک‌آپ کاملی از اطلاعات روی دستگاه‌هایتان داشته باشید. برای انجام این کارها، شما به یک متخصص مورد اعتماد نیاز دارید تا بتواند در کمترین زمان ممکن و با حداکثر دقت این کارها را برایتان انجام دهد؛ اما چطور این فرد متخصص را پیدا کنید؟ در ادامه این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا خیلی سریع به یک نصاب ویندوز خوب و سریع دسترسی پیدا کنید.

چه مواقعی به خدمات کامپیوتری آنلاین در محل نیاز داریم؟

در حالت عادی، با ارائه نسخه‌های جدیدتر ویندوز به بازار، بهتر است تا شما از نسخه قدیمی ویندوزتان دل کنده و به سراغ نسخه‌های جدیدتر که امکانات بیشتری هم دارند بروید. چون با ارتقا دادن سیستم ویندوز کامپیوترتان، قطعا امکانات بیشتری در اختیار خواهید داشت؛ به‌عنوان‌مثال بسیاری از برنامه‌های نرم‌افزاری جدید روی نسخه‌های قدیمی ویندوز قابل‌نصب نیستند.

اگر احساس می‌کنید که کامپیوترتان کند شده و باوجود پاک کردن برنامه‌های سنگین، مثل قبل سریع عمل نمی‌کند، احتمالاً وقت آن رسیده که ویندوز کامپیوتر را عوض کنید. گاهی وقت‌ها نیز حملات ویروسی باعث می‌شوند تا بخش‌های مختلف ویندوز از فعالیت بیفتند و در این مواقع هم نصب ویندوز جدید ضروری است. به‌طورکلی توصیه می‌شود تا در این مواقع به فکر تعویض ویندوز دستگاهتان بیفتید:

نیاز به در اختیار داشتن نسخه جدید ویندوز و آپدیت کردن آن
کند شدن کامپیوتر و لپ‌تاپ و کاهش سرعت سیستم حتی پس از پاک کردن برنامه‌های با حجم بالا
حمله ویروس‌ها به کامپیوتر و کاهش راندمان سیستم
نارضایتی از نسخه موجود ویندوز و تمایل به استفاده از نسخه قبلی
خرید و نصب هارد جدید و یا سیستم کامپیوتری تازه و نیاز به نصب ویندوز
نیاز به فرمت کردن کامپیوتر و درنتیجه نیاز به ویندوز جدید
البته باید این نکته را مدنظر داشته باشید که قبل از آغاز پروسه نصب ویندوز جدید، حتما باید از تمام اطلاعات روی کامپیوترتان بک‌آپ بگیرید تا در صورت از بین رفتن احتمالی اطلاعات، آن‌ها را به‌صورت بک‌آپ در اختیار داشته باشید.

سپاهان نیاز چه خدماتی را درزمینهٔ نصب ویندوز و به‌روزرسانی کامپیوتر و لپ‌تاپ ارائه می‌کند؟

شما می‌توانید از صفر تا صد کار تعویض ویندوز کامپیوتر یا لپ‌تاپتان را به متخصصان سپاهان نیاز سپرده و با خیال راحت، کامپیوتر به‌روز شده را از متخصص سپاهان نیاز تحویل بگیرید. بنا به سفارش شما، این امکان برایتان فراهم است که از متخصص سپاهان نیاز بخواهید که قبل از نصب ویندوز، بک‌آپ کاملی از اطلاعات شما بگیرد؛ سپس نسخه مدنظر ویندوز برای شما نصب خواهد شد و پس‌ازآن، با نصب درایورها و نرم‌افزارهای مدنظرتان، کامپیوتری به‌روز شده و آپدیت شده در اختیار داشته باشید.

همچنین بعد از نصب ویندوز، باید برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مدنظرتان بر روی کامپیوتر نصب شود. برنامه‌هایی مثل مجموعه آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و…)، فایرفاکس، گوگل کروم (مرورگرهای اینترنتی)، نسخه دسکتاپ اسکایپ، تلگرام و واتزاپ ادوبی آکروبات، فوتوشاپ، نرم‌افزارهای رایت کردن CD و DVD و هر برنامه دیگری که از آن استفاده می‌کنید. البته بهتر است بعد از نصب ویندوز، حتما از جدیدترین نسخه آنتی‌ویروس هم بهره ببرید تا جلوی تخریب‌های ویروس‌ها و بدافزارها را بگیرید.

این فهرستی از خدمات سپاهان نیاز در این زمینه است:

نصب ویندوز ۱۰، ۸، ۷
نصب انواع ویندوز سرور، اکس‌پی و سیستم‌عامل‌های جدید
نصب درایورهای ویندوز
نصب پک کامل نرم‌افزاری
نصب نرم‌افزارهای کاربردی (مجموعه آفیس، مجموعه آدوبی و…)
نصب و آپدیت آنتی‌ویروس
بک‌آپ گیری و ریستور ویندوز
البته خدمات سپاهان نیاز به این لیست خلاصه نمی‌شود و هر خدمتی که برای سرویس‌های کامپیوتری نیاز دارید، می‌توانید آن را به متخصصان سپاهان نیاز بسپارید.

سفارش آنلاین خدمات نصب ویندوز در اصفهان از سپاهان نیاز چه مزیتی دارد؟

ارائه خدمات در منزل و محل کار: اولین و اصلی‌ترین مزیت این کار، این است که شما می‌توانید در منزل خود از این سرویس بهره ببرید و نیازی به جابه‌جایی کیس کامپیوتر و یا لپ‌تاپتان نیست.

سفارش آنلاین خدمات : با کمک سپاهان نیاز نه نیاز به مراجعه حضوری دارید و نه تماس تلفنی، بلکه به‌راحتی می‌توانید سفارش خود را به‌صورت اینترنتی ثبت کنید و منتظر حضور متخصصان بمانید.

عدم نیاز به جابه‌جایی کامپیوتر: با کمک سپاهان نیاز لازم نیست کامپیوتر خود را به خدمات کامپیوتری بسپارید، بلکه به‌راحتی می‌توانید از خدمات در منزل و محل کار خود استفاده کنید و دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید.

تعیین تاریخ و زمان مراجعه متخصص: این شما هستید که می‌توانید زمان و تاریخ حضور متخصص را تعیین کنید و به‌این‌ترتیب برنامه‌ریزی بهتری برای خدمت خود داشته باشید.

پشتیبانی سپاهان نیاز: سپاهان نیاز در تمام مراحل انجام خدمات، در کنار شماست و با تیم پشتیبانی قوی خود می‌کوشد تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کرده و بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه دهد.

روند ثبت سفارش برای بهره‌گیری از سرویس نصب ویندوز به چه ترتیب است؟

روند ثبت سفارش خدمات نصب ویندوز در سپاهان نیاز کاملاً رایگان است و با پاسخ به چند سؤال ساده، سفارش شما، هرجایی که باشید، ثبت خواهد شد. پس‌ازآن بازه زمانی مشخصی را تعیین می‌کنید که در آن زمان متخصص سپاهان نیاز برای نصب ویندوز به منزل یا محل کار شما بیاید. شما می‌توانید روز و همچنین بازه ساعت مدنظرتان را تعیین کنید. فرد متخصص برای خدمت موردنیاز شما، قیمت پیشنهادی خود را اعلام می‌کند و شما می‌توانید با بررسی امتیاز متخصص، نظر کاربران و قیمت پیشنهادی، مناسب‌ترین متخصص را انتخاب کنید. شما می‌توانید بین مجرب‌ترین متخصصان و اقتصادی‌ترین گزینه‌ها، فرد موردنظرتان را برگزینید.

هزینه نصب ویندوز در اصفهان و نرم‌افزارهای کاربردی در محل چقدر است؟

هزینه بهره‌گیری از سرویس‌های مختلف نصب ویندوز متفاوت است. یک گزینه، تنها نصب ویندوز در اصفهان توسط متخصصان سپاهان نیاز است و درعین‌حال، برای نصب درایورها و نرم‌افزارها، بک‌آپ کامل اطلاعاتتان و نصب آنتی‌ویروس هزینه‌های مجزایی در نظر گرفته می‌شود که قیمت تک تک این سرویس‌ها کاملاً شفاف و واضح است و در قسمت بالای همین صفحه، می‌توانید قیمت خدمت موردنظرتان را مشاهده کنید.

چطور می‌توانم از کیفیت خدمات کامپیوتری سیار سپاهان نیاز اطمینان داشته باشم؟

فرق نمی‌کند به دنبال خدمات کامپیوتری در محل باشید و یا فقط قصد نصب ویندوز در خانه را داشته باشید. هدف سپاهان نیاز تأمین رفاه و آرامش و آسایش در زندگی شماست و به همین خاطر خبره‌ترین و کاربلدترین متخصصان را برای رفع مشکلات و نیازهای شما، به خدمت گرفته است. تمام متخصصان شاغل در سپاهان نیاز، تأییدیه‌های لازم را کسب کرده‌اند تا خدماتی که به شما ارائه می‌کنند کیفیت بالایی داشته باشد.

پس با خیال راحت کارتان را به سپاهان نیاز سپرده و نگران هیچ‌چیزی نباشید؛ پروسه ثبت سفارش هم پروسه خیلی راحتی است و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید از حرفه‌ای‌ترین خدمات ممکن بهره‌مند شوید. درصورتی‌که با هر مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید مشکل را با پشتیبانی سپاهان نیاز در جریان بگذارید تا هرچه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.