برق و الکترونیک

آموزش استفاده صحیح از آیفون تصویری

تعمیر برد الکترونیک اصفهان

در این بخش میخواهم راهکار هایی برای استفاده بهینه از دستگاه آیفون تصویری و بالا بردن راندمان آن برای شما بگویم تا دستگاه شما کمتر دچار خرابی شده یا نیاز به تعمیرکار داشته باشد.

۱-وقتی میخواهید دکمه زنگ یا همان شستی زنگ را فشار دهید سعی کنید بجای محکم و یک دفعه فشار دادن به آرامی فشار دهید تا نقطه اتصال دکمه و موقعی که زنگ خورد آن را رها کنید.

البته در برخی مدل های آیفون تصویری یک ایراد وجود دارد وزمان تحریک زنگ دستگاه موقعی است که شما دکمه زنگ را رها کرده اید و این باعث سردرگمی مراجعه کننده به دم درب میگردد.

البته این مشکل فعلا فقط دریکی از مدلهای تولیدی شرکت الکتروپیک میباشد.

۲-موقعی که آیفون منزل شما زنگ میخورد حدود ۵۰ الی ۶۰ ثانیه فرصت دارید تا گوشی

را برداشته صحبت کنید و درب را برای مراجعه کننده باز کنید.

در صورتی که به هر دلیل دیر تر مراجعه کردید و دیدید صفحه خاموش است با استفاده از دکمه روی مانیتور تصویر را فعال کرده و بعدا دکمه قفل بازکن را بزنید.

در بعضی از مدلهای آیفون تصویری برای اینکه درب باز شود به جز اینکه باید تصویر فعال باشد باید حتما گوشی آیفون تصویری را برداشته و بعدا دکمه قفل بازکن را بزنید.

که البته این مورد ایراد نبوده و مربوط به رعایت یک نکته ایمنی در مورد کودکان می باشد که بعضا مشاهده شده کودکان به محض اینکه زنگ منزل میخورد بدون توجه و اجازه والدین فورا درب را باز میکنند.

۳-بعضا مشاهده شده که برخی افراد در منازل و البته روی سخن ما با خانمهای محترم میباشد و موضوع این است که توسط یک سری ساخته های دستی مبادرت به تزیین دسته گوشی آیفون میکنند و در صورتی که باید توجه کنند که استفاده از اینگونه وسایل باعث میشود در کارکرد دستگاه آیفون تصویری اختلال ایجاد شود.

مطالعه بیشتر  نکاتی در مورد نگهداری از درب‌ اتوماتیک پارکینگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *